Sunday 17 September 2017

Urodziny bloga: 8 lat!


Dzisiaj blog 'Lejdi of the house' obchodzi 8 urodziny...
17 września 2009 roku opublikowałam pierwszy wpis. I prawdę powiedziawszy nigdy nie przypuszczałam, że blog zostanie ze mną, z nami, na lata. Dzięki niemu poznałam wiele wspaniałych, interesujacych osób, a z niektórymi nawet wirtualnie bardzo się zaprzyjaźniłam. 
W międzyczasie opublikowałam trochę ponad 1300 wpisów, obchodziłam urodziny starszych dzieci, a nawet zawiadamiałam o narodzinach dzieci młodszych (klik i klik). A także czytałam i komentowałam; piekłam, gotowałam, mroziłam i smażyłam...
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy do nas zagladaja - mam nadzieję, że zostaniecie z nami na kolejnych 8, i więcej, lat!
Kasia, 
oraz:
Khodor, Samira, Sofia i Daniel 

No comments:

Post a Comment