Sunday 30 October 2016

'Ewa gotuje. Ulubione.' Ewa Wachowicz


Ksiażkę dostałam już jakiś czas temu w prezencie. I czekała na swoja kolej długo, oj długo...
Ponad cztery lata temu opisałam 'Słodki świat', teraz czas na opcję wtrawna. 
'Ewa gotuje. Ulubione.' Ewy Wachowicz zawiera kolekcję przystawek, zup, drugich dań i słodyczy, głównie ciast. Sporo potraw mięsnych, za którymi ja nie przepadam, sporo wieprzowiny, której ja nie używam. Ale wierzę, że na pewno znajda sie wielbiciele polędwiczek w miodzie, sztuki mięsa, rolady wieprzowej, czy karkówki pod kapusta z ananasem. Ja sama zadowolę się naleśnikami ze szpinakiem, kremem z soczewicy i chlebkiem owsianym. A na pewno zastanowię się nad plackiem ze śliwkami idrożdżówka sypana, która 'zawsze się udaje'.  
Czyli generalnie 'de gustibus' i co kto lubi z kulinariów. Przed zakupem warto poświęcić kilka minut, przejrzeć ksiażkę spokojnie i dopiero zadecydować, zamiast ewentualnie żałować wydanych pieniędzy. Ale: potrawy na zdjęciach wygladaja apetycznie, a prezentujaca je pani Ewa jest, jak zawsze, uśmiechnięta; solidna, twarda oprawka wydłuży okres użytkowania, a sympatyczny, nie za duży format pomoże przy ewentualnym poczytywaniu tu i ówdzie, nie tylko w kuchni...
:)








No comments:

Post a Comment