Saturday 14 August 2010

Lemon Fairy Cakes...


 

Lemon Fairy Cakes
(wychdzi 12 wg przepisu)
(Przepis pochodzi z wrzesniowego numeru 'Olivii')
Rozgrzej piec do 180stC (160stC z termoobiegiem). Ubij 125g zlotego drobnego cukru125g miekkiego, niesolonego masla (ja-margaryna) i skorke otarta z 2 cytryn (ja-pomijam, bo NIENAWIDZE ocierania skorki!Zwykle dodaje smak 'z buteleczki'), az beda lekkie i puszyste. Dodaj 2 jajka, po jednym i razem z lyzka maki z proszkiem do pieczenia wzietej ze 125g porcji - ma to zapobiec 'zserzaniu' sie masy. Wmieszaj pozostala make i 2 lyzki soku z cytryny
Wyloz papierkami muffinkowa blaszke i rozloz mase - mnie wystarczylo na 9 dosc pelnych porcji, ale przy mniej pelnych bedzie wiecej miejsca na lukier! 
Piecz okolo 18-20min, az ciastka beda wyrosniete i zlote. Wystudź.
Zmieszaj 185g cukru pudru z 2 lyzkami soku z cytryny, az masa bedzie gladka. Smaruj wierz ciastek. Posyp po wierzchu odrobina otartej skorki z cytryny. 



Ach! Co ja wlasnie wygralam na e-bay! Polowalam na te ksiazke juz chyba z rok, ale cena mnie odstraszala :(. I czekalam na okazje! Dlatego dzisiaj wstalam wczesnie (jakbym miala wybor przy dzieciach:)), zalogowalam sie na moje konto i walczylam jak lew przez ostatnie 14 minut aukcji! Recenzja za 4-5 dni pracujacych :)

No comments:

Post a Comment