Thursday 1 October 2015

Ciasteczka Kubusia. Miodowo - bananowe...


Powiem wprost: nawet nie wiem, jak smakuja, bo nie było mi dane spróbować. Zniknęly wszystkie w przeciagu popołudnia i w bardzo tajemniczych okolicznościach... Dlatego też nie jestem w stanie ocenić przydatności owych przy okazji jakiegokolwiek przechowywania...
:)
Przepis od Ani, z Bajkorady.  Ja zmieniłam tylko sposób wykonania - ciasto wydało mi się zbyt klejace na potrzeby wałkowania. Poza tym wypiek wykonywał Khodor i było łatwiej pozwolić mu rolować małe kulki i spłaszczać je widelcem...
Składniki:
(nam wyszło 30 sztuk, malutkich)
  • 3 łyżki miodu
  • mały banan
  • 1 i 2/3 szklanki mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 75 g masła
  1. Rozgrzej piekarnik do 180stC. Przygotuj 2 blaszki - wyłóż papierem do pieczenia.
  2. Banana obierz i rozgnieć widelcem. Wymieszaj z pozostałymi składnikami. 
  3. Ciasto roluj w niewielkie kulki i układaj na blaszkach, zachowujac niewielkie odstępy. Zgnietaj delikatnie widelcem.
  4. Piecz około 15 minut. 




No comments:

Post a Comment