Tuesday 13 January 2015

'The Little Book of Chocolat' Joanne Harris i Fran Warde

Joanne Harris uwielbiam! Za 'Chocolat' oczywiscie. Za 'Blackberry Wine'. Za 'Five Quarters of the Orange'. Za 'Coastliners'. I za cala reszte...

Mam jej ksiazke kucharska, napisana razem z Fran Warde: 'The French Kitchen', oraz kontynuacje: 'The French Market'. Mam '30 minute italian' Fran Warde... 

Dlatego nabycie, wydanej w 2014r., niewielkiej i mocno czekoladowej, ksiazeczki zawierajacej 'fifty recipes celebrating the bestselling novel Chocolat', wydawalo sie cakowicie normalnym posunieciem...
:)


Nie przepadam za czekolada, tak prawde powiedziawszy... Ot, jakis batonik, czy 'dziecinna', nadziewana i mocno mleczna czekoladka od czasu do czasu, to wszystko, czego potrzeba mi do szczescia. Jesli mi bardzo, ale to bardzo daleko do smakoszy ekskluzywnych marek, jak GodivaValrhona, czy smakowitosci sygnowanych imieniem Paul A. Young. A wypieki w rodzaju kawowych brownie, czy ciasta z marmolada pomaranczowa, zjadaja raczej dzieci... Ale nawet ja nie moglam sie oprzec niezaprzeczalnemu urokowi przepisow takich, jak 'chocolate-heart muffins', 'Reynaud's black-and-white layer cake', 'Maya gold chocolate popcorn', czy 'pistachio and chocolate shortbread'...  






No comments:

Post a Comment