Wednesday 26 March 2014

PODSUMOWANIE: 'Walentynki. Czym to sie je? 12.02-18.02.2014'


Bardzo serdecznie dziekuje wszystkim bioracym udzial w tegorocznej walentynkowej akcji. Ilosc i uczestnikow i dodanych przepisow przerosla zuplnie moje oczekiwania: 128 wpisow ze 100 blogow!
Tegoroczne podsumowanie publikuje nieco pozno, ale marzec obfitowal w ciekawe akcje i bylam zajeta raczej wyszukiwaniem tematycznych przepisow i potem ich gotowaniem. :)
Ale nareszcie wszystko jest gotowe! Przepisy podzielilam na kategorie tematyczne i dodalam nie bawiac sie w alfabety zadne! (Prawde mowiac mialam nadzieje, ze uda mi sie akcje walentynkowa podsumowac w ten sam sposob, w jaki podsumowalam akcje 'Z dziecmi i dla dzieci' - z podlinkowanymi zdjeciami kazdej przygotowanej potrawy. Niestety ja mialam swoje zdanie, a moj nowy laptop swoje... Jak wiadomo w takich sytuacjach zwykle na swoim stawia maszyna... Przynajmniej, w moim przypadku...)
Obrazki przy kazdej kategorii pochodza z wielu stron przeszukanych w Internecie. 
Jeszcze raz serdecznie dziekuje wszystkim uczestnikom! Akcja byla zdecydowanym sukcesem i mam wielka nadzieje, ze w rownie produktywnym gronie spotkamy sie znowu juz za 11 miesiecy.
:) 

babeczki, cupcakes, drożdżówki i muffiny 

ciasta i torty   
ciastka i ciasteczka   

czekoladki
desery     

 napoje
śniadania     

 wytrawnie

I na koniec moje tegoroczne, walentynkowe propozycje: afrodyzjakowe abecadlo! 
:)


Walentynki - czym TO się je?


No comments:

Post a Comment