Monday 30 May 2016

"Co mamy dla mamy? 23.05-29.05.2016" - podsumowanie akcji


 Szósta edycja akcji 'Co mamy dla mamy?' dobiegła końca. Pomiędzy 23 i 29 maja zebraliśmy 43 wspaniałe, wiosenne przepisy, przeznaczone, a jakże, dla mam (ale nie tylko). Jak zwykle dominowały dania słodkie - wypieki i desery, a z racji pory roku pojawiło się sporo propozycji z wykorzystaniem rabarbaru i truskawek.
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim bioracym udział i mam nadzieję, że przyszłoroczna edycja będzie równie owocna.

Anioszek w kuchni
Apetyt na Smaka
Around the flavors
Babka w formie
Bibimini smakuje
Gotowanie na 102
Grunt to przepis
Kolory smaków
La grande e la piccola cuoca
Moje domowe kucharzenie
Mniam-mniam
Nie umiem gotować
Słodkie okruszki
Smaczne - zdrowe
Smak mojego domu
Smakołyki Asi
Smakołyki Koraliki
Szczypta słodyczy
Szóste Niebo
To i owo  stokrotki
Weekendy w domu i ogrodzie
Zawsze głodna
Zdrowe smaki

I, na sam koniec, moje tegoroczne propozycje:
 Do zobaczenia za rok!
Kasia



Co mamy dla mamy? Dzień Matki 2016

No comments:

Post a Comment